درمان هموروئید با لیزر
نوشته شده توسط : مونا احمدی

شايع ترين نشانه بواسير داخليخونريزي قرمز روشن است و معمولا توام با درد نمي باشد همچنين احساس دفع ناكامل مدفوع و عدم تخليه كامل روده و نيز ترشح اطراف مخرج و رطوبت آن و گاهي نيز توده ها و تورم مخرج كه با زور زدنstraining بيشتر مي شود و در موارد شديد، بواسيرهاي داخلي ممكن است از دهانه ي مقعد بيرون بيايند،از ديگر علائم آن است. 

درمان همروئيد با ليزر

درمان هموروئيد با ليزر :

نكته اي كه در جراحي هاي معمولي نياز هست كه بدانيم اين است كه حتماً بايستي بيمار در بيمارستان بستري شود و بيهوش شود و همچنين 2 هفته از محل كار و زندگي خود دور شده كه اين مورد براي مريض و محل كار او مساله ساز مي باشد، بعد از جراحي تمام بيماراني كه قبلاً جراحي با چاقو انجام دادند  خاطرات بسيار بدي از اين مساله داشته و از دردهاي بسيار زياد، از گذاشتن توپي در داخل معقد كه همگي اين پروسه را بسيار دردناك ياد مي كنند و كساني كه 20 30 سال پيش از اين گونه جراحي ها انجام داده اند اين پروسه هميشه تكرار شدني بوده و هست و همه هم با بدي ازش ياد مي كنند. اما اخيراً با كاربرد ليزر در اين ناحيه و در بيماريهاي هموروئيد فوق العاده كار را راحت نموده اند.

امروزه از ليزرهايي استفاده مي نمايند كه به راحتي كار برش را در حداقل ممكن و با كمترين صدمه انجام داده  تا خون ريزي ها قابل كنترل باشند. در ضمن محيط كاملاً خشك  بوده و ديگر نيازي به تامپون يا توپي كه بعد از عمل بسيار براي بيمار دردناك است نخواهد بود، مدت دوران بعد از عمل فوق العاده راحت طي مي شود، هرچند كه يك زمان خاصي از مريض خواهد گرفت ولي براي مريض بي دردسرتر و راحت تر مي باشد.

مزاياي درمان هموروئيد با ليزر :

1​- يكي از خوبي هاي به كارگيري ليزر در درمان هموروئيد كه خيلي مورد استقبال بيماران است اين است كه شخص مبتلا پس از عمل سرپايي احتياجي به استراحت و بستري شدن ندارد و قادر است بدون درنگ پس از جراحي به سر و  زندگي اش برود.
2​- به منظور حذف كردن بافت هموروئيدي ديگر از چاقوهاي جراحي  بهره نمي گيرند با به كارگيري از ليزر بافت را به راحتي بر مي دارند و در هنگام برداشتن نيز ليزر قسمت پاياني اعصاب بريده شده را بازسازي مي كند و پس از عمل جراحي سرپايي بيما درد و خون ريزي را در هيج جاي قسمت هاي عمل شده ندارد. 
3​- به كارگيري از ليزر در درمان هموروئيد شخص مبتلا آشكار شدن برخي از بيماري هاي واگير دار نظير : هپاتيت و ايدز را به حداقل و يا هيچ ميرساند به اين خاطر كه ليزر قسمت مورد عمل را بدون هر گونه ميكروب و به طور كامل استريل مينمايد.
4​- به كارگيري از ليزر منجر به ترميم عروق لنفاوي مي شود و ئر آخر سر ورم قسمت عمل شده پايين مي آيد.
5​- در درمان هموروئيد با ليزر ديگر احتياجي به بيهوشي شخص مبتلا نيست و به حالت سرپايي با بي حسي موضعي قابل درمان  است.
6​-  در درمان هموروئيد با ليزر شخص مبتلا پس از عمل شدن گرفتار بي اختياري مدفوع نمي گردد.
7​-  مدت زمان عمل جراحي هموروئيد با ليزر كمتر از يك ساعت مي باشد.

منبع : درمان هموروئيد با ليزر

 




:: برچسب‌ها: درمان هموروئید با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: